Najnižšia cena pri prevode nehnuteľnosti je 190,00 EUR, v závislosti od hodnoty nehnuteľnosti a služieb s prevodom spojených.
Pri prevodoch nehnuteľnosti nad 200 000,00 EUR požadujeme osobné a osobitné dojednávania ohľadom ceny za službu prevodu nehnuteľnosti, vzhľadom na charakter nehnuteľnosti a podrobnosti od hodnoty nehnuteľnosti a služieb s prevodom spojených týkajúcich sa takýchto prevodov.
Pri komplexnom vysporiadaní nehnuteľnosti a v komplikovanejších prípadoch bude určená cena dohodou až po oboznámení sa s vecou i dokumentáciou vzťahujúcou sa na prípad.
27 € | za overenie štyroch vyhotovení geometrického plánu vrátane poskytnutia informácií |
17 € | za poskytnutie informácií zo súboru popisných informácií katastra nehnuteľností a zo súboru geodetických informácií na vyhotovenie vytyčovacieho náčrtu v rámci jedného katastrálneho územia |
15 € | za vydanie grafickej identifikácie parciel, za každých aj začatých 20 zobrazení vo formáte A4 v mierke mapy na informatívne účely |
8 € |
|
7 € |
|
3 € |
|
30 dní má okresný úrad na rozhodnutie o vklade návrhu.
20 dní má úrad v prípade, že zmluva o prevode má formu notárskej zápisnice alebo ju autorizoval advokát.
15 dní má úrad v prípade zrýchleného vkladu po zaplatení určeného poplatku.
60 dní je lehota na vykonanie záznamu od doručenia listiny okresnému úradu.
Návrh na vklad sa preruší, ak:
Návrh na vklad sa zastaví, ak:
Proti rozhodnutiu o zastavení konania sa za istých okolností nemožno odvolať.
Správa katastra doručí rozhodnutie o zamietnutí vkladu všetkým účastníkom konania. Proti tomuto rozhodnutiu sa dá odvolať. Odvolanie sa podáva na správe katastra, ktorá rozhodnutie vydala, v lehote 30 dní odo dňa jeho doručenia. Ak správa katastra odvolaniu nevyhovie v celom rozsahu, rozhodne o ňom súd.
od 150,00 EUR do 450,00 EUR
Firmy, ktoré obchodujú so štátom musia byť zapísané v Registri partnerov verejného sektora (RPVS). Zápis do RPVS môže zabezpečiť len oprávnená osoba určená zákonom, ktorou je aj naša advokátska kancelária. Pokiaľ si firma nesplní povinnosti vyplývajúce z tzv. protischránkového zákona, môže dostať pokutu až 1 mil. Eur. Nemusíte ani chodiť do našej kancelárie.
Zápis do RPVS vybavíme online. Do 24 hodín podáme návrh na zápis.
Subjekt, ktorý prijíma finančné prostriedky zo štátneho rozpočtu, z rozpočtu VÚC, obce, fondov EÚ, alebo inej právnickej osoby špecifikovanej zákonom, uzatvára zmluvu v rámci verejného obstarávania, alebo dodáva uvedeným osobám tovary alebo služby, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Táto povinnosť sa ho týka, pokiaľ jedno-rázovo poskytnuté finančné prostriedky prevyšujú sumu 100 000,- Eur alebo v úhrne prevyšujú sumu 250 000,- Eur v kalendárnom roku, ak ide o opakujúce sa plnenie. Celý postup pri zápise údajov do registra upravuje zákon č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Cena v rozsahu od 150,00 Eur do 450,00 Eur je v závislosti od počtu konečných užívateľov výhod spoločnosti. Konečným užívateľom výhod môže byť i fyzická osoba – podnikateľ živnostník.
V prípade otázok, resp. záujmu o využitie našich služieb pri plnení povinnosti oprávnenej osoby pre partnera verejného sektora nás kontaktujte na e-mailovej adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., alebo na tel. č.: +421 43 41 35 518
Predmetom správy majetku a nehnuteľnosti je odplatné obstarávanie a vykonávanie správy výkonu práv a povinností zo súkromnoprávnych a verejnoprávnych vzťahov k majetku. V prevažnej väčšine sa jedná o správu bytového fondu, administratívnych budov, obchodov, objektov a ďalších iných nehnuteľností.
Na základe Mandátnej zmluvy vykonávame všetky právne dojednávania, uzatvárame nájomné zmluvy na prenájom nebytových priestorov a zabezpečujeme čo najefektívnejšie využívanie priestorov, ktoré boli do správy majetku prevzaté. Ako správca informujeme vlastníkom a vyžadujeme si ich pokyny k podstatným a dôležitým veciam pri výkone správy, prípadne požadujeme plnú moc k zabezpečeniu výkonu práv a povinností pri správe majetku. Ako správca sme povinní postupovať pri svojej činnosti s potrebnou starostlivosťou podľa pokynov vlastníkov a v súlade s ich záujmami, ktoré sú správcovi známe. V prípade pochybností sme ako správca povinní vyžiadať si stanovisko vlastníkov.
Správa sa vykonáva na dobu určitú aj neurčitú. Vykonáva sa najmä z dôvodov, že nehnuteľnosť sa nemusí nachádzať v mieste totožnom s bydliskom vlastníkov, stáva sa to najčastejšie pri dedení majetku, pri odsťahovaní sa z bydliska totožného so sídlom spravovanej nehnuteľnosti a z rôznych iných dôvodov.
Výška odmeny správcu je závislá od dohody účastníkov. Vo všeobecnosti sa cena pohybuje od 1,00 € do 10% z tržieb prijatých v rámci činnosti za spravovanie majetku.
So správou nehnuteľnosti máme takmer 30 ročné skúsenosti. Za týmto účelom zamestnávame, alebo spolupracujeme s množstvom odborníkov, zamestnancov a profesných pracovníkov.
JUDr. Milan Hablák
M. R. Štefánika 48, 036 01 Martin
+421 43 41 35 518
+421 918 084 909
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.