Podrobný cenník

zvoľte druh služby

SLUŽBY SPOJENÉ S PREVODOM NEHNUTEĽNOSTÍ

Najnižšia cena pri prevode nehnuteľnosti je 190,00 EUR, v závislosti od hodnoty nehnuteľnosti a služieb s prevodom spojených.

Pri prevodoch nehnuteľnosti nad 200 000,00 EUR požadujeme osobné a osobitné dojednávania ohľadom ceny za službu prevodu nehnuteľnosti, vzhľadom na charakter nehnuteľnosti a podrobnosti od hodnoty nehnuteľnosti a služieb s prevodom spojených týkajúcich sa takýchto prevodov.

Pri komplexnom vysporiadaní nehnuteľnosti a v komplikovanejších prípadoch bude určená cena dohodou až po oboznámení sa s vecou i dokumentáciou vzťahujúcou sa na prípad.

Sadzby katastrálneho úradu za niektoré ďalšie úkony (informatívne)

27 €

za overenie štyroch vyhotovení geometrického plánu vrátane poskytnutia informácií

17 €

za poskytnutie informácií zo súboru popisných informácií katastra nehnuteľností a zo súboru geodetických informácií na vyhotovenie vytyčovacieho náčrtu v rámci jedného katastrálneho územia

15 €

za vydanie grafickej identifikácie parciel, za každých aj začatých 20 zobrazení vo formáte A4 v mierke mapy na informatívne účely

8 €
  1. a) vydanie výpisu z katastra za každých, aj začatých 20 parciel, 20 stavieb, 20 bytov alebo nebytových priestorov v rámci jedného výpisu
  2. b) údaje o bonitovaných pôdnoekologických jednotkách, za každých aj začatých 20 parciel v rámci jedného katastrálneho územia
  3. c) vydanie písomnej identifikácie parciel, za každých aj začatých 20 identifikovaných parciel v rámci jedného katastrálneho územia
  4. d) výpis kópie z katastrálnej mapy, mapy bývalého pozemkového katastra, z pozemkovoknižnej mapy alebo mapy určeného operátu, za každú kópiu formátu A3, A4
  5. e) vydanie kópie originálu listu vlastníctva, alebo pozemkovoknižnej vložky či bývalého pozemkového katastra – za každú parcelu, 20 stavieb, 20 bytov alebo nebytových priestorov
  6. f) vydanie kópie geometrického plánu, za každých aj začatých 5 strán formátu A4
7 €
  • informácie z katastrálneho operátu na zisťovanie údajov pre likvidáciu obchodných spoločností, dražby, bankové subjekty, v rámci jedného katastrálneho územia
  • overenie ďalších troch vyhotovení geometrického plánu
3 €
  • vydanie druhého a ďalšieho rovnopisu verejných listín uvedených v položkách a) až e)
  • nahliadnutie do katastrálneho operátu alebo iného operátu preukazujúceho vlastníctvo k nehnuteľnosti s možnosťou vyhotovenia výpisu náčrtu alebo poskytnutie informácie z katastra (za aj začatých 20 parciel, 20 stavieb a 20 bytov alebo nebytových priestorov) v rámci jedného katastrálneho územia

Ďalšie informácie v rámci katastrálneho konania

Spôsoby úhrady poplatku
  • elektronickým kolkom (e-kolok)
  • poštovou poukážkou, ktorá je súčasťou platobného predpisu
  • bankovým prevodom na účet, ktorý je uvedený na platobnom predpise
Lehoty na zápis do katastra
  • 30 dní má okresný úrad na rozhodnutie o vklade návrhu.

  • 20 dní má úrad v prípade, že zmluva o prevode má formu notárskej zápisnice alebo ju autorizoval advokát.

  • 15 dní má úrad v prípade zrýchleného vkladu po zaplatení určeného poplatku.

  • 60 dní je lehota na vykonanie záznamu od doručenia listiny okresnému úradu.

Situácie, ktoré môžu nastať pri vklade do katastra

Prerušenie konania

Návrh na vklad sa preruší, ak:

  • a) sa začalo konanie o predbežnej otázke,
  • b) ste nezaplatili poplatok,
  • c) vás ako častníka konania vyzvali, aby ste v určenej lehote predložili listinu, ktorá potvrdzuje vaše právo k nehnuteľnosti, alebo aby ste odstránili nedostatky,
  • d) to zhodne navrhli všetci účastníci konania, a to najdlhšie na 60 dní,
  • e) vám predbežným opatrením nariadili, aby ste s nehnuteľnosťou nenakladali,
  • f) je vaše právo nakladať s nehnuteľnosťami obmedzené.
Zastavenie konania

Návrh na vklad sa zastaví, ak:

  • a) návrh nepodal účastník konania,
  • b) ako účastník konania ste odstúpili od zmluvy pred vydaním rozhodnutia o návrhu na vklad,
  • c) návrh na vklad sa už zamietol,
  • d) ste vzali návrh späť a ostatní účastníci s tým súhlasili,
  • e) ste nezaplatili poplatok,
  • f) ste v určenej lehote neodstránili nedostatky návrhu,
  • g) vo veci koná iná správa katastra.

Proti rozhodnutiu o zastavení konania sa za istých okolností nemožno odvolať.

Zamietnutie vkladu

Správa katastra doručí rozhodnutie o zamietnutí vkladu všetkým účastníkom konania. Proti tomuto rozhodnutiu sa dá odvolať. Odvolanie sa podáva na správe katastra, ktorá rozhodnutie vydala, v lehote 30 dní odo dňa jeho doručenia. Ak správa katastra odvolaniu nevyhovie v celom rozsahu, rozhodne o ňom súd.

ZÁPIS DO REGISTRA PARTNEROV VEREJNÉHO SEKTORA RPVS

od 150,00 EUR do 450,00 EUR

Firmy, ktoré obchodujú so štátom musia byť zapísané v Registri partnerov verejného sektora (RPVS). Zápis do RPVS môže zabezpečiť len oprávnená osoba určená zákonom, ktorou je aj naša advokátska kancelária. Pokiaľ si firma nesplní povinnosti vyplývajúce z tzv. protischránkového zákona, môže dostať pokutu až 1 mil. Eur. Nemusíte ani chodiť do našej kancelárie.

Zápis do RPVS vybavíme online. Do 24 hodín podáme návrh na zápis.

Subjekt, ktorý prijíma finančné prostriedky zo štátneho rozpočtu, z rozpočtu VÚC, obce, fondov EÚ, alebo inej právnickej osoby špecifikovanej zákonom, uzatvára zmluvu v rámci verejného obstarávania, alebo dodáva uvedeným osobám tovary alebo služby, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Táto povinnosť sa ho týka, pokiaľ jedno-rázovo poskytnuté finančné prostriedky prevyšujú sumu 100 000,- Eur alebo v úhrne prevyšujú sumu 250 000,- Eur v kalendárnom roku, ak ide o opakujúce sa plnenie. Celý postup pri zápise údajov do registra upravuje zákon č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Cena v rozsahu od 150,00 Eur do 450,00 Eur je v závislosti od počtu konečných užívateľov výhod spoločnosti. Konečným užívateľom výhod môže byť i fyzická osoba – podnikateľ živnostník.

V prípade otázok, resp. záujmu o využitie našich služieb pri plnení povinnosti oprávnenej osoby pre partnera verejného sektora nás kontaktujte na e-mailovej adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., alebo na tel. č.: +421 43 41 35 518

SPRÁVA NEHNUTEĽNOSTI A MAJETKU

Predmetom správy majetku a nehnuteľnosti je odplatné obstarávanie a vykonávanie správy  výkonu práv a povinností zo súkromnoprávnych a verejnoprávnych vzťahov k majetku. V prevažnej väčšine sa jedná o správu bytového fondu, administratívnych budov, obchodov, objektov a ďalších iných nehnuteľností.

Na základe Mandátnej zmluvy vykonávame všetky právne dojednávania, uzatvárame nájomné zmluvy na prenájom nebytových priestorov a zabezpečujeme čo najefektívnejšie využívanie priestorov, ktoré boli do správy majetku prevzaté. Ako správca informujeme vlastníkom a vyžadujeme si ich pokyny k podstatným a dôležitým veciam pri výkone správy, prípadne požadujeme plnú moc k zabezpečeniu výkonu práv a povinností pri správe majetku. Ako správca sme povinní postupovať pri svojej činnosti s potrebnou starostlivosťou podľa pokynov vlastníkov a v súlade s ich záujmami, ktoré sú správcovi známe. V prípade pochybností sme ako správca povinní vyžiadať si stanovisko vlastníkov.

Správa sa vykonáva na dobu určitú aj neurčitú. Vykonáva sa najmä z dôvodov, že nehnuteľnosť sa nemusí nachádzať v mieste totožnom s bydliskom vlastníkov, stáva sa to najčastejšie pri dedení majetku, pri odsťahovaní sa z bydliska totožného so sídlom spravovanej nehnuteľnosti a z rôznych iných dôvodov.

Výška odmeny správcu je závislá od dohody účastníkov. Vo všeobecnosti sa cena pohybuje od 1,00 € do 10% z tržieb prijatých v rámci činnosti za spravovanie majetku. 

So správou nehnuteľnosti máme takmer 30 ročné skúsenosti. Za týmto účelom zamestnávame, alebo spolupracujeme s množstvom odborníkov, zamestnancov a profesných pracovníkov.

Advokátska kancelária

JUDr. Milan Hablák
M. R. Štefánika 48, 036 01 Martin

+421 43 41 35 518
+421 918 084 909

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.